به این که راحت ...

دنــــــیـــــای مــــن بــعــد از تــــو نــابـــوده...

به این که راحت ...

 

به این که راحت دروغ میگی عادت کردم

 

 

ولی دلم میسوزه وقتی برای اثبات دروغت میگی

 

به جون تو دوستت دارم ....

 

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت16:12---24 مهر 1392

برای بعضـــی دردـ هـا نه میتوان گریــــــه کَــرد

نه میتوان فریــــــآد زد

برای بعضـــی دردـها

فقـــط میتوان

نگــــآه کَرد و

بی صـــــدا شکست


یاسمن
ساعت18:21---21 مهر 1392
هی رفـیـــق...!...

میــدانی از کجای زنــدگی بیشتر خسته ام...؟!...

آنجایی که وسط خنــده هایم یکباره بغض میکنم...!!!... : (

(سلام عزیزم ...میشه هروقت اپ شدی خبرم بدی؟)


natalie
ساعت21:04---20 مهر 1392
وب خوبی داری
راستش رو بخای من این پستت رو خیلی دوست داشتم
اگه دوست داشتی به منم یه سر بزن خوش حال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 20 مهر 1392برچسب:, ساعت 20:51 توسط مریم.... |